WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 5 sierpnia 2014

458. Go back, don't scare.

Adres bloga: http://go-back-dont-scare.blogspot.com/

Autorka: Miss You

Opis: Zakochałam się w nim. Byłam taka głupia no, bo jaki chłopak zechce umawiać się z taką grubaską, ofiarą losu. On mnie skrzywdził, zrobił to dla zakładu, dla głupich pieniędzy po prostu mnie wykorzystał, ale stanęłam na nogi. Jestem silną kobietą. pracuje w dużym biurze jako asystentka szefa, ale czy te wakacje coś zmienią? Czy powrót do rodzinnego miasta zmieni jej nastawienie do jego? Tego dowiedzie się sami czytając mój blog.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz