WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 31 grudnia 2013

13. Mr. Hurricane [USUNIĘTY]

Adres Bloga: http://dark-hurricane.blogspot.com

Autorka: Risa

Opis: Nie jestem już w stanie słuchać tego co mówi nauczyciel. W mojej głowie słyszę cały czas cichy głosik.
"Nie jesteś im do niczego potrzebna. Nikogo nie obchodzisz. Zrób to!"
Butelka wypadła mi z rąk i z trzaskiem rozbiła się na panelach. Straciłam czucie w nogach i upadłam na podłogę w momencie, w którym otworzyły się drzwi. Poczułam jak Liam mną potrząsa i krzyczy moje imię.
Powiedziałam sobie, że jeszcze chwila. Zaraz będzie po wszystkim.
Wybacz Li.
Zamknęłam ciężkie powieki i odpłynęłam w ciemność.
Chociaż raz w życiu coś zrobiłaś dobrze Effy.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz