WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 31 grudnia 2013

14. Peril


Autorka: Kinga Kinia

Opis: Wiesz jak czuje się osoba, która nagle traci wszystko? Gdy coś wreszcie zaczyna być w życiu piękne i w jednej chwili wszystko się psuje? Ja doskonale wiem, jak to jest. Moje życie było koszmarem. Śmierć jedynej osoby, która mnie kochała wcale nie pomogła mi się pozbierać, a myśl, że zginęła przeze mnie była straszna. Później wszystko znowu było pięknie. Był również ON. Złożył obietnice. Ufałam mu, a on wszystko zniszczył. Zostawił mnie, ale poradziłam sobie. Skoro ja nie jestem szczęśliwa, to inni też nie będą. Cześć, jestem Melanie Carter. Tak, tą Melanie, która bez skrupułów morduje ludzi.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz