WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 27 lutego 2016

1931. Seoul National University [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://noreneh.blogspot.com

Autorka: Serine b'co

Opis: Gdy tylko stanęłam przed budynkiem szkoły przestraszyłam się. Nie miałam pojęcia, że jest aż tak wielka. Zbliżyłam się do wejścia, kiedy zaczepiła mnie jakaś dziewczyna. Piękna brunetka przedstawiła się jako Kim Su. Zdziwiłam się z jaką łatwością posługuje się językiem angielskim.
- Witaj, zapewne jesteś nową uczennicą. - stwierdziła radośnie i uśmiechnęła się. - Proszę, to dla Ciebie. - podała mi sporą kartkę i emblemat Uniwersytetu. - Czas na mnie. - powiedziała szybko znikając w budynku. Po chwili przyczepiłam emblemat do swojej koszuli i rozgięłam wręczoną mi kartkę. To co zobaczyłam jeszcze bardziej mnie przestraszyło. Kartka okazała się być mapą całego obiektu Uniwersytetu. Spojrzałam na zegarek, który wskazywał godzinę 8:48. Szybko wyjęłam plan zajęć z notatnika, poszukałam budynku w którym mam się stawić i wróciłam wzrokiem do budynku. Poczułam złość. Jak mama mogła mi to zrobić ? - pomyślałam. Musiałam się uspokoić. Wzięłam głęboki oddech i po chwili ruszyłam przed siebie.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz