WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 8 listopada 2015

1720. Why are you my remedy? [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://sherlock-opowiadania.blogspot.com/

Autorka: RoXcia


Opis: Jeśli bym umierał, naprawdę umierał i zostałyby nam ostatnie wspólne chwile, chciałbym, żebyś mnie zabił...Chciałbym by żadna siła nie zdołała tego zrobić tylko ty...Boże jesteś taki piękny...Twoje oczy lśnią nieskazitelnym blaskiem, którego chce do końca chronić....Może gdybyśmy mieli tylko więcej czasu to wszystko potoczyłoby się inaczej?Jednak niczego nie żałuję...A wiesz dlaczego?Bo całe moje życie, moje błędy, decyzje, porażki, właściwie wszystko to co zrobiłem prowadziło do tego abym ciebie ochronił i abyś ty przeżył...Czy to nie piękne?Spokojnie...będę na ciebie czekać...zawsze będę...Więc, czy mógłbyś zrobić dla mnie tą ostatnią rzecz i mnie zastrzelić?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz