wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1719. Dusza mordercy [USUNIĘTY]

niedziela, 8 listopada 2015
Adres bloga: http://dusza-mordercy.blogspot.com

Autorka: Pingwinek


Opis: Spuściłam głowę.

- Ona uśmiechnęła się do mnie tak, jakbym była kimś dobrym. Jakby mówiła, że moje serce jest czyste tak, jak jej – szepnęłam, przymykając oczy, kiedy wiatr przyniósł zapach gór. Kompletnie nie zwróciłam uwagi na to, co mówił do mnie Demetri ani na to, że patrzył na mnie zdziwionym wzrokiem. Ta dziewczynka była taka bezbronna, taka… niewinna.
- Jak my możemy to robić, Demetri? Jak możemy zabijać z zimną krwią i bez wyrzutów sumienia ludzi z duszą i przyszłością, rodziną, marzeniami i planami? Jak możemy ich tak po prostu pozbawić wszystkiego, co mają? – mruknęłam.
Spojrzałam na swoje dłonie. Wampir nie odezwał się nawet jednym słowem, jedynie wpatrywał się w plac, gdzie ludzi było coraz mniej. Może analizował to, co powiedziałam? A może szukał w ich twarzach odpowiedzi na moje pytanie? Tymczasem wszystko, co powiedziałby, byłoby niewłaściwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz