WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 4 maja 2015

1325. One Last Time

Adres bloga: one-last-time-jbff.blogspot.com

Autorka: hejka naklejka

Opis: Zacznę od przedstawienia się, nazywam się Lily Williams mam 16 lat i jestem najlepszą uczennicą. Niedawno przeprowadziłam się z rodzicami z małego miasteczka w Kanadzie do Nowego Yorku. To oczywiste że nie chciałam się przeprowadzać, w Kanadzie miałam resztę rodziny, przyjaciół i oczywiście szkołę ale musiałam, to wszystko przez awans taty, powinna się cieszyć ale nie potrafię. Już pierwszego dnia poznałam świetną dziewczynę, która jest teraz moją najlepszą przyjaciółką, nazywa się Rose Foster. Ona jedyna mnie rozumiała, pomagała mi i mnie wspierała, chroniła i pocieszała. Poznałam także szkolną "księżniczkę", konkretnie to Ashley Watson która nigdzie się nie ruszała bez swoich psiapsiółek. Byłam zwykłą nastolatką która miała swoich wrogów jak i przyjaciółkę do czasu kiedy zjawił się on, chłopak który był strasznie tajemniczy, nikomu nic nie mówił. Chodziły plotki że jest dilerem, że należy do gangu. Szczerze w to nie wierzyłam ale pewnego dnia zobaczyłam to na własne oczy ...
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz