WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 3 maja 2015

1324. If You Want To Always Be Happy, It Will Always Be With Me

Adres bloga: myroadmydreamsmylife.blogspot.com

Autorka: hejka naklejka


Opis: Stałam przy barze i rozmawiałam z Katiną kiedy poczułam czyjeś ręce na mojej talii, które po chwili mnie podniosły. Przeraziłam się, chłopak odwrócił mnie do siebie przodem (...) zorientowałam się, że idzie w kierunku basenu. Proszę powiedzcie że nie chce mnie do niego wrzucić. Niestety moje prośby nie zostały wysłuchane i ten idiota wrzuciła mnie to tego basenu. Potem zaczął się śmiać i poszedł do swoich kumpli którzy czekali na niego pod moim domem siedząc już na motorach.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz