WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 23 kwietnia 2015

1305. There's a million reasons why I [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://million-reasons-fanfiction.blogspot.com/

Autorka: Julia Żak

Opis: Bo w głębi mojego serca łudzę się, że on czuje to samo...
Nigdy nie chciałam, by czuł się źle. Bo ja to wiem i wszyscy dookoła to wiedzą...
Że ja nadal...
Mocno i bezwarunkowo... Kocham go.
I nie wiem czy kiedyś będę w stanie się z tego wyleczyć...
Bo gdzieś tam w mojej głowie, nadal jest nadzieja, do której nigdy się nie przyznam...
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz