WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 23 kwietnia 2015

1304. A demon and a hunter [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://demonandhunterstory.blogspot.com/

Autorka: Kasia.


Opis: 21.04.1895.
Drogi pamiętniku!
Muszę uciekać. Nie jestem tu bezpieczna. Tak właściwie to nie wiem, czy gdziekolwiek będę bezpieczna. Ale nie dam im się złapać. Za długo się chowam, żeby teraz się ujawnić. Muszę utrzymać Nasze istnienie w tajemnicy. To jedyny ratunek. Nie mogę pozwolić, żeby Oni wygrali, żeby Nas wybili. Nie mogę narazić Swoich. Muszę walczyć. Ale nie z Nimi, o nie. Nie miałabym szans. Muszę walczyć z miłością do Niego [Łowcy]. I uda mi się, na pewno mi się uda.
21.04.1990.
Drogi Pamiętniku!
Udało mi się. Już Go więcej nie spotkam. April będzie bezpieczna, wśród swoich. Urodzi się w szczęśliwej, wolnej od strachu rodzinie. Dopilnuję tego. Nigdy nie dowie się o Nich, nigdy nie będzie musiała się Ich obawiać. Nie podzieli mojego losu. Nie pozwolę na to.
Słyszę kroki na korytarzu. Muszę się spieszyć. Nie mogą mnie znaleźć. Muszę uciekać.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz