WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 27 grudnia 2014

867. Beside You [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://5sos-fanfiction-love.blogspot.com/

Autorka: Siklava

Opis: - Wiesz, że złamałaś mi serce, Swotch? -pyta Calum.
- Zauważyłam... -odpowiadam załamana.
Luke staje obok przyjaciela.
- Calum, posłuchaj ja.. ja naprawdę nic nie wiedziałem...
- Zamknij się. -odpowiada ze śmiechem Hood. -Zakochałem się w niewłaściwej osobie, tyle wiem. Jedyne co mogę powiedzieć to... Skrzywdzisz ją to tak zniszczę ci tą mordkę, że żadna już na ciebie nie spojrzy.
Calum przytula mnie na pożegnanie, po czym uderza przyjacielsko Luke'a w ramię. Czy to już ostatni raz, gdy go tu widzę? Mam nadzieję, że nie. Nie przeżyłabym jednego dnia bez mulata.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz