WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 27 grudnia 2014

866. A good day to die hard

Adres bloga: http://agoddaytodiehard.blogspot.com/

Autorka: Faustyna

Opis: Wszędzie dookoła krew. Wróciłam do domu na sztywnych nogach i poczłapałam do swojego azylu na strychu. Dokładnie zabarykadowałam klapę i zasłoniłam okno. Położyłam się na futrze które służyło za moje leże i płakałam. Płakałam za rodzicami i Xawierem. Połączyłam fakty i wszystko zrozumiałam. Apokalipsa zombie nadeszła ,a ja zostałam sama.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz