WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 6 grudnia 2014

811. Zagubiona

Adres bloga: http://wsrod-zagubionych-dusz.blogspot.com/

Autorka: Finnick Odair

Opis: Pochodzę z Czwórki. Od dziecka wychowuje mnie Erna, kobieta pochodząca z Kapitolu. Nie wiem co stało się z moimi rodzicielami. Nikt nie chce mi tego powiedzieć. Wiem, jak wyglądają dzięki jednemu zdjęciu, które dostałam od swojej opiekunki na dwunaste urodziny. Czym zawiniłam, że nie chcą mnie odwiedzić, dać znaku życia? Wiem, że pochodzili z różnych dystryktów i tak samo, jak ja, byli zawodowcami. Jedynka, Dwójka i Czwórka. To my trenujemy w Akademii, by zabijać, by wygrywać, by przynosić chlubę swojemu dystryktowi. To z naszych dystryktów wywodzi się najwięcej zwycięzców. Jutro odbędą się moje piętnaste Dożynki. Mogę zostać wylosowana, mogę trafić na arenę. Ale może tylko to pozwoli odkryć prawdę?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz