WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 14 września 2014

594. Fearless - Niall Horan Fanfiction

Adres bloga: http://too-young-to-die-x.blogspot.com

Wattpad: http://www.wattpad.com/story/18554134-fearless-niall-horan-fanfiction

Autorka: Edyta Horan

Opis: Nawet nie wiecie jakie to uczucie widzieć własną rodzicielkę smutną i wiedzieć, że to ty jesteś tym powodem. Nie, nie chodzi o to, że mnie nie kocha, ale o to, że kiedy ja się urodziłam musiała zrezygnować z pracy. Wcześniej była blisko swojego męża, a teraz widzi go tylko kilka razy w roku. Pewnie zastanawiacie się dlaczego. Odpowiedź jest prosta. Tata jest jednym z dowódców w wojsku. Pracuje nadal tam gdzie poznał mamę.
Cieszę się, że Perrie zgodziła się, żebym u niej zamieszkała. Dawno się widziałyśmy, ale nie nasza wina, że ja mieszkam w Londynie, a ona w LA. Obawiam się tylko ludzi, których tam poznam. Okaże się, jak tam będzie. Może wreszcie znajdę prawdziwą miłość. To chyba tyle. Zapraszam do poznania mojej historii xx
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz