WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 14 września 2014

592. My dreams and I - Story with Ross Lynch

Adres bloga:  http://story-with-ross-lynch.blogspot.com/

Autorka: Weronika Łachecka

Opis: Zawsze byłam zwykłą dziewczyną z wielkimi marzeniami i planami... byłam cichą, szarą myszką, nic nie znaczącą dla tego świata. Moje życie nigdy nie było ciekawe... do tego dnia. To był długo oczekiwany przeze mnie dzień- dzień koncertu mojego ukochanego zespołu R5 w Polsce. Jestem podekscytowana... tak długo na to czekałam. Ciemność. Ciemność. Ciemność... i w końcu blask. Na scenie pojawiło się pięć osób. Muzyka zaczęła grać. Niby zapowiada się tak zwykle i banalnie... ale to jedna, totalna zmyłka. Ten dzień zaważył na całym moim dalszym życiu. Poznałam Ross'a- swój ideał- zakochaliśmy się w sobie bezgranicznie. Ale czy na tym świecie prawdziwa miłość może zwyciężyć? No nie wiem, przekonajcie się sami... Jestem Angelika Wagner i opowiem wam całą swoją historię. W skrócie... będzie ona o pasji, marzeniach, snach, miłości, cierpieniu... wszystko w jednym. Czy nauczę się żyć, tak jak ja chce? Czy będę szczęśliwa? I z kim? Z Ross'em- chłopakiem moich marzeń? Z Riker'em- bratem Ross'a, który kocha mnie ponad życie? Czy Dominikiem- moją starą miłością? Mam mętlik w głowie... nie wiem z kim mam być. Nie. Wiem, tylko nie chce się do tego przyznać...

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y72PZDsLj74
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz