WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 8 sierpnia 2014

468. Towers [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://towers-fanfic.blogspot.com/

Autorka: .nightingale

Opis: - Coś się stało ? - zapytałam, siadając obok niego.
Osunął dłonie od twarzy i spojrzał na mnie zaszklonymi oczami.
- Nie, wszystko jest w porządku - odpowiedział z ironią. - Moja przyjaciółka mnie ignoruje, udaje że mnie nie zna. Wiesz, jak to boli ?
- Ashton... - zaczęłam.
- Nie zauważyłaś jeszcze, że cię kocham ? - szepnął. - Nie zauważyłaś nawet, jak na ciebie patrzę. Nie widzisz mnie, nie chcesz... Mam tylko nadzieję, że on - wskazał na bruneta. - kocha cię tak samo, jak ty jego.
Wstał z ławki i odszedł. Odszedł ode mnie.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz