WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 22 kwietnia 2014

204. Irreplaceable

Adres Bloga: http://tlumaczenie-irreplaceable.blogspot.com/

Tłumaczenie: swaggy1268

Opis: Spojrzał na mnie z takim chłodem w oczach, że w tym momencie byłam przerażona.
"Justin..."
"Sprawiłaś, że myślałem, że jedyna dobra rzecz w moim życiu przepadła,"zaczął, potrząsając swoją głową w ta i z powrotem, pociągając za końcówki włosów."Sprawiłaś, że myślałem, że ona odeszła... odeszła na zawsze."
"Jestem tutaj..." Wyszeptałam, błagając go żeby wrócił. Nie mogłam znieść oglądania go takiego; zwłaszcza, że to wszystko przeze mnie.
"Nie,"potrząsnął głową, cały chłód powrócił do jego oczu"Nie, nie jesteś."podnosząc głowę do góry, spojrzał mi prosto w oczy."Nigdy nie byłaś."
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz