WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 26 marca 2014

150. Arrangement

Adres Bloga: http://arrangement-fanfiction.blogspot.com

Autorka: Claudia Sway

Opis: " – Jak już mówiłem mam dla ciebie pewną propozycję – zaczął -Chciałbym cię przelecieć i jedyne czego mi brakuje to twoje pozwolenie – powiedział to tak swobodnym tonem, że przez chwilę nie zrozumiałam o co mu chodzi. Otworzyłam usta w zdziwieniu. Co? Że co on powiedział? Chce mnie co? On kurwa nawet nie zna mojego imienia, a wyskakuje mi z takim tekstem. To są jakieś jaja? Wkręt? Gdzie są pieprzone ukryte kamery?! Zamrugałam oczami. - Kotku, zamknij usta, bo potraktuję to jako zaproszenie –oznajmił i uśmiechnął się szelmowsko."
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz