WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 25 grudnia 2017

2302. Niebawem

Adres bloga: http://rytmuczuc.blogspot.com/

Autorka: Klaudia

Opis: Wcześniej, teraz i każdego dnia potem, chciałem mieć ją przy sobie, marzyłem, aby zapach jej włosów znów wypełniał moje nozdrza. Wyobrażałem sobie, jak dotykam jej aksamitnej skóry, a potem całuję ją w usta. Pragnąłem budzić się obok tak pięknej istoty, jaką była Kinga. Łaknąłem jej ciepłego, równego oddechu na moim nagim torsie. Myślałem o niej bez zahamować, czasami wręcz bezczelnie, bo otwarcie wierzyłem. Wierzyłem, że kiedyś znów będę ją miał.

1 komentarz: