wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

2259. Hero

piątek, 26 maja 2017
Wattpad: https://www.wattpad.com/story/109480150-hero

Tłuamczenie: Najl_Czufa

Opis: To wszystko wydarzyło się w ułamu sekundy. W jednym momencie znalazłam się na ziemi, patrząc, jak mężczyzna odpowiedzialny za moje prawdopodobieństwo zostania niepełnosprawną ucieka.

Jedna kobieta stała przyparta plecami do pobliskiego muru i z tego, co widziałam, jej oczy były szeroko otwarte. Obserwowała mnie z przerażeniem przez dobrych kilka chwil. Spojrzałam na nią, wiedząc, że to jedyna rzecz, którą mogę zrobić, by dać jej znać, że żyję.

- Droga pani, dziecko, co się stało? - szepnęła, patrząc na mnie.

- Muszę... - Ledwo zdołałam wydusić te słowa.

- Musisz wezwać karetkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz