WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 17 kwietnia 2017

2249. All or Nothing [USUNIĘTE]

Wattpad: https://www.wattpad.com/story/106190997-all-or-nothing

Autorka: Sorry94


Opis: Dziś zaczął się drugi tydzień mojej nowej szkoły w Los Angeles. Nuciłem sobie nieznaną mi melodyjkę siadając w swojej ulubionej ławce, rozpakowałem potrzebne mi rzeczy i z delikatnym uśmiechem otworzyłem zeszyt od matematyki.

- Przepraszam was za spóźnienie, ale szanowna Naomi pojawiła się w szkolę wraz z swoimi kolegami i już była bójka, musiałem się tym zająć.- Od razu usłyszałem szepty pośród klasy. Na początku roku szkolnego słyszałem o tej dziewczynie, ale nie spodziewałem się, że od dziś będę mieć tak przejebane.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz