wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

2249. All or Nothing

poniedziałek, 17 kwietnia 2017
Wattpad: https://www.wattpad.com/story/106190997-all-or-nothing

Autorka: Sorry94

Opis: Dziś zaczął się drugi tydzień mojej nowej szkoły w Los Angeles. Nuciłem sobie nieznaną mi melodyjkę siadając w swojej ulubionej ławce, rozpakowałem potrzebne mi rzeczy i z delikatnym uśmiechem otworzyłem zeszyt od matematyki.
- Przepraszam was za spóźnienie, ale szanowna Naomi pojawiła się w szkolę wraz z swoimi kolegami i już była bójka, musiałem się tym zająć.- Od razu usłyszałem szepty pośród klasy. Na początku roku szkolnego słyszałem o tej dziewczynie, ale nie spodziewałem się, że od dziś będę mieć tak przejebane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz