WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 9 stycznia 2017

2204. Purpose

Adres bloga: http://kyliepurposes.blogspot.com

Autorka: Oliwia Bieber

Opis: Jestem Kylie. Mam 17 lat, w tym roku będę obchodzić swoją 18. Jestem 100% dziewicą, nie spożywałam nigdy alkoholu, nie paliłam nigdy papierosów i nie zażywałam nigdy żadnych środków odurzających. W tym roku postanowiłam to zmienić. Od zawsze byłam grzeczną i poukładana nastolatką, Nie narzekałam na swoje życie, lecz chciałam poznać życie moich rówieśników.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz