WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 2 stycznia 2017

2197. Nie potrafię przestać [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://niepotrafieprzestac.blogspot.com/

Autorka: NATI


Opis: - Odejdź - powiedziałam pewnym głosem.

Niemal natychmiast usłyszałam śmiech. Gdy przestał mnie nim torturować, miętowy oddech owiał mój kark. Westchnęłam mimowolnie, gdy na mojej skórze pojawiła się gęsia skórka.
- Wcale tego nie chcesz, Cassie - poczułam jego ciepły oddech na szyi, zmierzający w kierunku mojego ucha.
- Kochasz mnie - powiedział wręcz karcąco, a ja już wiedziałam, że mówi prawdę.
- Wcale nie! - zaprotestowałam od razu w obronnym geście.
Moje ciało przeszedł dreszcz, gdy zacisnął dłonie w pięści.
- Kochasz mnie! - wrzasnął.
Zacisnęłam mimowolnie oczy, a gdy je otworzyłam stał tuż nade mną. Nie był już wściekły, nerwy zaczęły ustępować. Szorstkie opuszki jego palców pogłaskały z czułością mój policzek.
- Kochasz mnie, bardzo - powtórzył po raz trzeci.
Spojrzałam na jego twarz. Ciemna karnacja, idealnie zarysowane usta, prosty nos, czarne niczym heban włosy i oczy w tym samym kolorze. Ach, jego oczy, teraz niewinne i piękne jak u dziecka. Spuściłam głowę, a po moich policzkach spłynęły łzy. Automatycznie otoczyły mnie jego silne ramiona.
- Nawet nie wiesz jak bardzo - ten jeden, cichy szept wystarczył, abym się rozkleiła i pozwoliła ciału drżeć w jego obecności.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz