WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 7 listopada 2016

2164. Gifted Girl

Adres bloga: https://gifted-lonely-girl.blogspot.com/

Autorka: Maja K.

Opis: Opowieść niezwykle utalentowanej, młodej dziewczyny, która straciła wszystko. Czy spotka kogoś kto pomoże jej znów odnaleźć szczęście?
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jak to jest stracić wszystko w ciągu zaledwie jednej nocy? Nie mam na myśli straty ukochanego, który oczywiście może stać się dla kogoś całym światem, chodzi mi raczej o bliskich, dom, środki do życia i chęci do czegokolwiek? Mogę się założyć, że nigdy w życiu nawet nie chciałeś myśleć o takiej sytuacji. I wiesz co? Bardzo dobrze zrobiłeś. Nie ma nad czym myśleć. Tego się po prostu nie da wyobrazić. Nie dopuszczamy do siebie tak smutnych i przerażających możliwości. Przecież nikt z nas nie chce nic stracić, a co dopiero jeśli rozmawiamy o stracie dosłownie wszystkiego. Uwierz mi, ja też nie chciałam.
Żyłam jak każda inna dziewczyna. Miałam normalny, ciepły dom, otoczona byłam miłością. Miałam naprawdę wspaniałe życie i kochających rodziców. Właśnie to jedno słowo "MIAŁAM" wszystko zmienia. Kiedy wspominam tamtą noc, mimo upływu paru lat, dreszcz przechodzi po moich plecach, do oczu napływają łzy, zaciskam dłonie i powtarzam jedno pytanie: "DLACZEGO? DLACZEGO NIE BYŁO MNIE WTEDY Z NIMI?"
Zapomniałbym dodać. Coś jednak mi zostało. Tylko wtedy jeszcze nie wiedziałam, że odegra to tak ważną rolę w moim zupełnie nowym życiu. Nie spodziewałam się, że stara gitara po tacie może być czymś więcej niż jedyną pamiątką rodzinną.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz