WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 13 września 2016

2118. Piekielne życie... [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://my-hellish-life-zm.blogspot.com/

Autorka: Werka W


Opis: - Musimy się wyprowadzić. Ojciec zbankrutował. Nie starcza nam pieniędzy.

*
- Ja nie chcę. Nie możecie mi tego zrobić!
*
- Jak mogliście?! Nienawidzę was!
*
- Nie słuchajcie ich. Ja wam pomogę.
*
- Przyjmujemy panią. Może pani zacząć od jutra.
*
- Kim Ty jesteś?
*
- Zostaw mnie w spokoju!
*
- Nigdy się ode mnie nie uwolnisz! Zapamiętaj to!
*
- Nienawidzę Cię
*
- Czy ślubujesz mu miłość, wierność i uczciwość małżeńską?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz