WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 3 czerwca 2016

2028. My Brother's Girlfriend [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://mybrothersgirlfriend-jbff.blogspot.com/

Autorka: Victoria Sparks

Opis: -Nie mogę cię pragnąć, rozumiesz?
Nie mogę o tobie myśleć, nie mogę cię dotykać i nie mogę patrzeć na ciebie w ten sposób - mówię twardo, spoglądając na drobną dziewczynę.
- Powinnaś być z nim, żebym mógł cieszyć się waszym szczęściem i kibicować wam w dalszym życiu. Powinienem pozwolić wam być razem - wzdycham i kładę ręce z tyłu mojej głowy.
- Ale nie potrafię. Siedzisz w najciemniejszych zakątkach mojego umysłu, a ja nie umiem z ciebie zrezygnować. Cholernie mnie to przeraża.
Nie mogę cię kochać, rozumiesz?
Nie mogę kochać dziewczyny mojego brata.

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=UqoajDf4qRY
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz