WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


niedziela, 29 maja 2016

2022. Pamiętnik Ślizgonki

Adres bloga: slizgonskipamietnik.blogspot.com

Autorka: Gabriela Majtyka

Opis: "Nazywam się Dominica...jestem Ślizgonką, chociaż wcale tego nie chciałam! Wstyd mi o tym mówić, ale marzyłam by znaleźć się w szeregach Gryffindoru. Tiara jednak wyraźnie stwierdziła, iż nadaję się jedynie do Domu Węża. Od niedawna prowadzę dziennik i chcę, abyś go systematycznie czytał, bo nie zapominaj, że jestem w Slytherinie!"
Chcesz znowu wejść w Hogwarckie mury, poznać kolejny zew przygody i kolejne tajemnice? Co czyha w Zakazanym Lesie? Co się dzieje w świecie magii? Wejdź już teraz oraz poznaj szalonych bohaterów, Dominice Waterson, Cheryl Twycross, Albusai Jamesa Potter, Scorpiusa Malfoy i WIEELE więcej.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz