WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 29 kwietnia 2016

1987. Obsession [USUNIĘTE]

Wattpad: https://www.wattpad.com/story/69310456-obsession-michael-clifford

Autorka: xcalumsbabex

Opis: "Nie spodziewałem się takiego obrotu spraw. Dlaczego pozwoliłem, by to zaszło tak daleko? Ach, no tak... Ona była inna, niż wszystkie. Wpakowała się w kłopoty, a ja miałem pomóc jej się z nimi uporać. To nie było w moim stylu; nie miałem nic wspólnego z księciem na białym koniu. Jednak ona i tak starała się widzieć we mnie to, co najlepsze. A ja? Miałem na jej punkcie cholerną obsesję."
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz