wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1987. Obsession [USUNIĘTE]

piątek, 29 kwietnia 2016
Wattpad: https://www.wattpad.com/story/69310456-obsession-michael-clifford

Autorka: xcalumsbabex

Opis: "Nie spodziewałem się takiego obrotu spraw. Dlaczego pozwoliłem, by to zaszło tak daleko? Ach, no tak... Ona była inna, niż wszystkie. Wpakowała się w kłopoty, a ja miałem pomóc jej się z nimi uporać. To nie było w moim stylu; nie miałem nic wspólnego z księciem na białym koniu. Jednak ona i tak starała się widzieć we mnie to, co najlepsze. A ja? Miałem na jej punkcie cholerną obsesję."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz