wiadomosc powitalna

WITAMY NA SPISIE FANFICTION, CZYLI OPOWIADAŃ PISANYCH PRZEZ FANÓW DLA FANÓW. ABY ODNALEŹĆ OPOWIADANIA ZE SWOIM IDOLEM WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z LISTY ZGŁOSZONYCH FANFICTION. PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM NASZEGO SPISU.

1915. Stracić by zyskać

środa, 10 lutego 2016
Adres bloga: http://noemiharpia.blogspot.com/

Autorka: Noemi Lublin

Opis: Zi! To ważne, widziałeś może w ostatnim czasie gdzieś Lou? Może kontaktował się z tobą w ciągu ostatniego…
- Miesiąca- podpowiedział loczek, spuszczając wzrok żeby nie widzieć wściekłych twarzy przyjaciół.
- Miesiąca- powtórzył Niall cicho z wahaniem
- Nie, nie widziałem. Wiesz raczej przez tą ostatnią sprawę trochę się obraził…
- Aha, szkoda. To teraz już nie bardzo wiem gdzie go szukać…
- A co nasza królowa dramatu znowu obraziła się na cały świat, bo wstała lewą nogą… tylko mi nie mów, że Hazza coś przeskrobał i nawet on nie wie gdzie jest Louis?- Niall się wkurzył za tą „królową dramatu”, bo Lou był po prostu wrażliwy i w ekspresyjny sposób wyrażał swoje zdanie.
- Masz gdzieś to, że nie wiemy co się z nim dzieje od miesiąca…
- Zaczekaj! Serio myślałem, że żartujesz. Co jest Ni? Może trochę się ostatnio między nami spieprzyło, ale nadal jest dla mnie ważny.- Niall milczał.
- Ni? Jesteś tam?- zapytał poważnym tonem.
- Jestem… Harry go zostawił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz