WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 21 stycznia 2016

1872. No one will know the truth

Adres bloga: http://no-one-will-know-the-truth.blogspot.com/

Autorzy: Kuniboi i Nikusia

Opis: "Jak człowiek samotny na wietrze
Tak światło mówi dobranoc,
Jestem tylko zaklęciem
Nie karaj mnie za mą słabość"
Myślała , że jej życie to ciągła zabawa.
Grała śmierć i życie, a to wszystko po to by być najlepszą.
"Jestem wszystkim. Mogę być tobą ,a i tak mnie nie zniszczysz. Jestem silniejsza niż Ci się wydaje. Jestem dniem i nocą ,czarnym i białym, marzeniem i koszmarem. Jestem kłamstwem i prawdą. Mam wymieniać dalej ? Jestem wszystkim rozumiesz?...Wszystkim"
Spoglądając w lustro kochała siebie i nienawidziła.
"Co się dzieje ?"
"Podejdź do mnie. Pokażę Ci coś"
"Zagrasz ze mną?"
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz