WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


wtorek, 5 stycznia 2016

1835. Zapomnij. Takie proste słowo. [USUNIĘTY]

Adres bloga: forget-fanfiction.blogspot.com

Wattpad: https://www.wattpad.com/story/59048126

Autorka: kati

Opis: Życie nigdy nie było dla mnie łaskawe i jako nastolatka zostałam wystawiona na wiele trudnych prób - wszystkie przetrwałam, ale jakaś część mnie na tym ucierpiała i wiele straciłam ze starej siebie. Wyjazd i pójście do nowej szkoły to miały być moje przepustki do nowego, lepszego życia z dala od złych wspomnień, od fałszywych ludzi, których spotkałam na swojej drodze. Ale czy ludzie nie są wszędzie tacy sami? Okrutni, egoistyczni i uwielbiający sprawiać innym przykrość? Sama muszę się o tym przekonać.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz