WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 4 stycznia 2016

1833. Love me like you do [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://loveme-likeyou-do-1dff.blogspot.com/

Autorka: Julia

Opis: To było coś niesamowitego, gdy dwa i pół roku temu dowiedziałam się, że mój rodzony brat doszedł tak daleko w X Factorze. To było coś niewyobrażalnego. Cieszyłam się jego szczęściem i każdy z naszej rodziny był dumny i zadowolony, że to udało mu się zdobyć trzecie miejsce wraz z zespołem. Jednak nikt z nas, a nawet sam Louis wraz z kolegami, nie był świadomy, że odniosą większy sukces niż zwycięzca tej edycji i staną się najpopularniejszym boysbandem na całym świecie.
Wtedy jeszcze cieszyłam się, że mam takiego brata, ale szybko zaczęam rozumieć, że nie będzie nic w tym fajnego. Najchętniej cofnęłabym czas i nie pozwoliła iść mu na ten cholerny casting. Nie miałam do niego o to broń Boże pretensji, bo w końcu spełniał swoje marzenia, ale te jego bycie gwiazdą nie było wcale takie fajne. Oddalił się od rodziny i robił wielką łaskę, gdy mama prosiła, aby przyjechał do domu. Owszem nie uderzyła mu do głowy tzw. sodówka, ale to nie był ten sam Louis, którego pamiętałam przed choćby trzema laty.
Jednak podtrzymywała mnie ta świadomość, że robi on to co kocha. Śpiewa, gra na koncertach, podróżuje to wszystko o czym marzył przez całe życie odkąd pamiętam, teraz ma to wszystko i z tego się cieszę, bo jest w końcu moim bratem. Ale na pewno nigdy mu nie wybaczę tego, że zostawił mnie wtedy, kiedy go najbardziej potrzebowałam. Po prostu od zawsze byłam z nim blisko. W prawdzie mieliśmy młodsze rodzeństwo, ale to właśnie my wspieraliśmy siebie nawzajem, przy licznych problemach w dzieciństwie jakich doznawaliśmy.
Jednak nigdy nie przypuszczałabym, że moje życie pewnego dnia ponownie się zmieni. Ale to będzie dotyczyło tylko i wyłącznie mnie. Nie Louisa, moich rodziców lub kogoś bliskiego, lecz także osoby, której wcześniej nie znałam i którą pokocham. Ale jednak ponownie będzie coś ważniejszego ode mnie i nie będę na pierwszym miejscu u niego jak mi się wydawało...

Zwiastun: https://m.youtube.com/watch?v=1NcBy0Gj2tA
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz