WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 1 stycznia 2016

1801. R5, My Story

Adres bloga: r5my-story.blogspot.com/

Autorka: Anonimowa Autorka

Opis: Więc, mam na imię Nina i mam 16 lat. Pochodzę z małej miejscowości obok Wrocławia, i jestem zwykłą dziewczyną. Nie ma we mnie nic nad zwyczajnego. Jestem wysoka brunetką z zielono brązowymi oczami. Od 2 lat jestem fanka pewnego amerykańskiego zespołu R5. Na początku wierzyłam że ich zobaczę.. Ale gdy pierwszy raz przyjechali do Polski, nie pojechałam na koncert. Mama jeździ po całym świecie a ja mieszkam z babcią, taty tez nie ma w domu a jak jest to zajmuje się sobą. W ogóle nie ma dla mnie czasu. Ostatni raz rozmawialiśmy jakieś hmm 2 miesiące temu. Z mama też nie miałam najlepszego kontaktu. W życiu nie mam łatwo w szkole się ze mnie naśmiewają szczególnie z tego że nigdy nie będę z Rossem. Ja sama w to nie wierze. Mam pełno problemów i tylko jedną przyjaciółkę, ma na imię Adrianna, ale ja mówię na nią Ada. Ona tez jest fanką R5 tylko nie Rossa, lecz Rikera.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz