WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 28 grudnia 2015

1799. Tragic Lover

Wattpad: https://www.wattpad.com/story/57304915-tragic-lover

Autorka: Asylum 

Opis: Od zawsze myślałam, że każdy czeka na swoją wielką miłość, z którą spędzi całe swoje życie i o tych wszystkich pierdołach z tym związanych. To głupie, ale tak właśnie myślałam. Może to przez to, że uwielbiam czytać romansidła? Sama nie wiem. Jeszcze kilka godzin temu byłam prawie pewna, że poznałam tą swoją drugą połówkę, że od teraz będzie pięknie. Nie będzie, bo poznałam prawdę. Tylko czemu tak późno. Czy ktoś się kiedyś zastanawiał nad tym, co zrobić, jeśli nasz ukochany okaże się osobą, która nam doszczętnie spieprzyła życie kilka lat temu? Nie? Ja też nie. Aż do teraz. Sama nie wiem, co powinnam zrobić. Z jednej strony kocham tego człowieka całym sercem i nie wyobrażam sobie życia bez niego, a z drugiej? Jak mogę być z kimś przez kogo cały mój idealny świat się zawalił? Cokolwiek bym nie zrobiła to dokonam złej decyzji. Mama mi kiedyś powiedziała, że czasami nie ma dobrego wyjścia i trzeba po prostu wybrać mniejsze zło, ale ja nawet nie wiem, co jest tym mniejszym złem w tej sytuacji... 
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz