WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 19 grudnia 2015

1785. Cichy szept miłości

Adres bloga: http://cichy-szept-milosci.blogspot.com/

Autorka: Pingwinek

Opis: Nie mogłam wiedzieć, że los i tym razem okaże się dla mnie zwodniczy. Prowadząc mnie z zamkniętymi oczami, pokazywał mi wszystko, czego podświadomie mi brakowało. Wtedy nie zdawałam sobie sprawy, że jedna podjęta decyzja zmieni wszystko, co znałam. Nie mogłam wiedzieć, że będzie tym, który był mi przeznaczony.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz