WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 4 grudnia 2015

1764. Genesis

Wattpad: https://www.wattpad.com/story/55130333-j-b-genesis

Autorzy: BiebersGenesis, Weronika

Opis: Jak łatwo zebrać w sobie myśli, przeanalizować wszystko co zrobiło się w życiu. Dodać jedno do drugiego. Przypomnieć sobie dobre uczynki. Jak trudno wykonać ruch bez jego wcześniejszego przemyślenia. Może gdzieś po drodze ja też popełniłam kilka błędów, złych decyzji. Chęć to jedno, gorzej z wykonaniem. Wiążą się z tym wszystkim pewne konsekwencje, wiele konsekwencji. Życie to masę dziwnych zakrętów, wzlotów i upadków. Są chwile dobre i złe. Według mnie Bóg wystawia nas na próby, aby sprawdzić, czy jako ludzie, których stworzył, jesteśmy gotowi zobaczyć go po śmierci, z przekonaniem, że wykonało się swoją ludzką misje. Trudno powiedzieć, czy robi to z miłości, czy z nienawiści. Staliśmy się perfidni, żądni pieniędzy i egoistyczni. Wiara w Boga to pojęcie względne, wierzyłam w niego jeszcze nie dawno, ale przestałam, nie potrafił mnie uratować. Teraz jest za późno. Leżę na zimnej posadzce czekając aż go zobaczę. Dławię się czując, że powoli kończy się moja służba tutaj na ziemi, a jego nadal nie ma, on nie przyszedł by mnie uratować. Mijają wolne minuty, najgorsze sekundy. Jedno wiem, Bóg nie istnieje.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz