WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 9 listopada 2015

1724. Now she's my be the first.

Adres bloga: http://can-i-see-you-again.blogspot.com/

Autorka: Mia Xx

Opis: Siedziałem i grałem na gitarze a słowa same wypływały z moich ust. Wszystkie wspomnienia uderzyły we mnie ze zdwojoną siłą. Przysięgam że zrobiłbym wszystko, byleby cofnąć czas. Byleby ją całować, przytulać, patrzeć na jej śliczny uśmiech. Byleby tylko ją zobaczyć. Ale nie mogę.. Zniszczyłem wszystko.. Zniszczyłem ją. To była miłość. To była szczera, prawdziwa miłość. MIŁOŚĆ KTÓRA NIE MIAŁA PRAWA SIĘ NARODZIĆ.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz