WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


czwartek, 5 listopada 2015

1706. Malik [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://malik-fanfiction.blogspot.com/

Wattpad: https://www.wattpad.com/story/53208638-malik-z-m-t%C5%82umaczenie

Tłumaczenie: Yokita


Opis: Kiedy kończąca studia Alissa Lacy aplikuje na, jak się jej wydaje, staż życia odkrywa tylko jak bardzo zacienionym multimilionerem jest jej szef, Zayn Malik, jaka naprawdę jest jego firma i jak zarabia pieniądze.

Czy to źle, że wyrażam uczucia tego rodzaju z przyjemnością? Czy to źle, że nawet oczekuję korzyści z jego ukąszeń, złośliwego jadu, uczucia, które daje mi przegryzając moją skórę? Powiedz mi, czy jestem psychiczna przez zakochiwanie się w czymś tak złym, a jednocześnie tak dobrym? Powiedz mi. Powiedz mi, wciąż jestem tą samą dziewczyną, którą byłam. Powiedz mi to, co chcę usłyszeć. Powiedz mi, że nie wariuję, że te cztery ściany wcale mnie nie osaczają. Powiedz mi. Proszę.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz