WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


sobota, 31 października 2015

1702. Mendacious [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://mendacious-ff.blogspot.com

Autorka: Carlitos


Opis: "Zabiłem ją. Świadomie uknułem plan jej unicestwienia; przez cały ten czas działałem tylko według jego punktów, tracąc kontrolę nad każdym aspektem mojego życia. Wręcz z palącym podnieceniem obserwowałem, jak uchodzą z niej kolory życia, jak w porażająco szybkim tempie zamienia się w obrzydliwego potwora, dostrzegającego tylko biały proszek zawinięty w rulonik z banknotu dziesięciu dolarów. Alexander Hamilton nie byłby dumny. Z płomieniami w oczach i ekstazą wręcz wymalowaną na mej twarzy, wbijałem igłę w jej nabrzmiałą żyłę, ciągle powtarzając, że za nią mógłbym skoczyć w ogień i oddałbym wszystko, abyśmy mogli zacząć od nowa, z czystą kartą. Szeptałem prosto do jej ust, że jest moją jedyną. Jedyną, z którą mogę umrzeć. Kłamstwa, kłamstwa, kłamstwa. Miałem ochotę spieprzyć komuś życie."
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz