WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 7 października 2015

1672. Amy

Adres bloga: forgetamy-zaynmalik.blogspot.com

Wattpad: wattpad.com/story/47786943-amy

Autorka: Clary Seew

Opis: Jak najlepiej opisać swoje życie?
Nie wiem. Nie jest to łatwe. Zwłaszcza opisać takie życie jak moje. Bo co mam powiedzieć?
Wyprostować się i grzecznym tonem oznajmić,
Tak mój ojciec jest alkoholikiem, matka wytyka mi grube uda, a w szkole ukrywam wszystkie siniaki.
Nie. Zawsze byłam Amy.
Właściwie to byłam nikim.
Nikim-dla siebie. Nikim-dla każdego z osobna.
Po prostu istniałam. Nic wyjątkowego.
Ironią losu był tylko fakt, że taki nikt spotkał kogoś tak zupełnie innego.
Kogoś kto chował tą drugą naturę za maską.
Maską, którą ja obecnie posiadam.
Wprowadzając w świat, którego wolałabym nie poznać.
W którym to ja miałam być zapłatą....

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=mWVYoENWaBo
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz