WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 28 września 2015

1660. Nowe pokolenie, nowa historia

Adres bloga: http://szkolanowegopokolenia.blogspot.com/

Autorka: MaryStealnight

Opis: - To co mam im powiedzieć?
- Nie wiem. byle co. Może opowiedz im o rodzicach?
- Albo o szkole?
- Może o mnie?
- James! Zamknij się. To, że tu sobie przyjechaliście, nie znaczy, że możesz nam kraść nasze pięć minut. Weź przykład z Rose. One sobie siedzi w kącie i czyta książkę.
- Czyli mam rozumieć, że mam iść do kąta?
- Tak! - krzyknęła cała czwórka
- Boże... Z kim ja pracuję - sapnęła Marysia
- Dobra to może ja opowiem? - zaproponowała Martyna
Pozostała trójka spojrzała na siebie.
- Czemu nie?
-No, więc zaczynajmy. Byliśmy okłamywani aż do pewnych wakacji kiedy to nasze najskrytsze marzenia się spełniły. Trafiliśmy do Polskiej Szkoły Magii im. Bracii Grimm! Poznaliśmy tam wspaniałych ludzi. Wyjechaliśmy na wymianę do Hogwartu, gdzie...
- Poznaliśmy dużo głupich ludzi - wtrąciła Marysia
- Nie to chciałam powiedzieć! Miałam na myśli - gdzie nauczyliśmy się wielu rzeczy i ...
- O nie! - jęknął Szymon - Idzie Wiewiór!
Wszyscy uciekli.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz