WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 31 sierpnia 2015

1620. Love Story Of Two Shadowhunters [USUNIĘTE]

Adres bloga: https://www.wattpad.com/story/48511808-love-story-of-two-shadowhunters

Autorka: Edzislaw


Opis: Kiedyś było inaczej . . . byliśmy w sobie zakochani po uszy. Nigdy nie myśleliśmy o żadnych konsekwencjach naszych czynów. On był inny. Był troskliwy i opiekuńczy, ale zamienił moje dziecko w potwora. Chciał władzy. Był w stanie poświęcić dla niej wszystko. On również odwzajemniał moje uczucia, ale nie mogę mu wybaczyć tego wszystkiego.

Nazywam się Jocelyn Fairchaild-Morgenstern, ale to niedługo ulegnie zmianie. Nie pozwolę mu, aby zniszczył nasze drugie dziecko. Ucieknę od niego. Przepłakałam już tyle nocy, że nie mam już siły dłużej tego robić. Czas zacząć działać. Nie pozwolę mu zaprzepaścić szansy na normalne życie naszej córki. Nie powiedziałam mu, że jestem w ciąży. Wychowam naszą córkę z dala od tego wszystkiego.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz