WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 28 sierpnia 2015

1613. I Hate Everything About You

Adres bloga: http://i-hate-everything-ff.blogspot.com/

Autorka: Fireproof i Phoenix

Opis: Nazywam się Nina Harrison i mieszkam w Nowym Yorku. Studiuje psychologię. Jestem na trzecim roku. Przeprowadziłam się tutaj z Londynu. Nie wyglądam jak każda studentka. Nie obchodzą mnie celebryci, projektanci mody, gdzie można zrobić świetny manicure. Jestem inna. Mam tatuaże. Robię je gdy wydarzy się coś ważnego. Chodzę ubrana w ciemne kolory, choć czasem zakładam coś co mnie wyróżnia. Można wywnioskować że słucham mocnej muzyki.Ludzie myślą że lepiej się że mną nie zadawać po pewnie palę, piję i ćpam. To prawda ale kurczę, jestem na studiach, na imprezach różne rzeczy się dzieją. Mam kilku znajomych i każdy jest inny, w końcu przeciwieństwa się przyciągają. Tak naprawdę jesteśmy odludkami bo jesteśmy "inni".Tak więc studiując psychologię wiedziałam że będę wytykana palcami za swój wygląd ale szczerze mówiąc to mam to gdzieś i nie mam zamiaru się załamywać bo nie spełniam stereotypów opanowanego psychologa o nienagannym wyglądzie. Przeszłam wiele w swoim życiu ale o tym później się dowiecie.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz