WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 10 sierpnia 2015

1561. She-wolf

Adres bloga: http://she-wolf-sciencefictionff-1d.blogspot.com/

Autorka: Mooren

Opis: Strzał w ciemności...
Przeszłość; jestem zagubiony w przestrzeni
I gdzie mam zacząć?
Przeszłość, i pościg.
Dopadłaś mnie...
Jak wilk, drapieżnik, łowca
Czułem się jak jeleń w blasku miłości.
Nie kochałaś mnie, więc zastygłem w czasie.
Głodna mojego ciała, mej krwi.
No tak...
Ale ja przecież nie mogę konkurować z wilczycą,
Która powaliła mnie na kolana.
Co widzę w tych żółtych oczach?
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz