WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


piątek, 7 sierpnia 2015

1551. Estella & Rose [USUNIĘTY]

Adres bloga: estellamalfoy.blogspot.com

Autorka: Liv Loves


Opis: Gdybym mogła wybrać, wolałabym się nie urodzić. Jestem inna. Inna niż wszyscy. Zawsze to wiedziałam, jednak nie miałam pojęcia że to zajdzie tak daleko. Nie miałam pojęcia że się w niej zakocham, że nie będę chciała nikogo innego niż właśnie ją. Była taka piękna, wciąż mam przed oczami jak tańczy na środku pokoju, jak nuci rockowe piosenki, jak pływa w jeziorze, podczas gdy ja bacznie obserwuje jej każdy, nawet najmniejszy ruch... No cóż, mój ból nigdy nie minie. Ale zawsze będę opowiadać tę historię każdemu, kto tylko będzie chciał ją usłyszeć. Opowiem ją także wam.
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz