WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


poniedziałek, 27 lipca 2015

1521. Shy Boy

Adres bloga: http://shy-boy-jb.blogspot.com

Autorka: I know you

Opis: Byłem zwykłym nastolatkiem. Ubierałem się, jak normalny nastolatek, mówiłem, a w końcu zachowywałem się jak normalny nastolatek. Jednak nigdy nie byłem traktowany tak, jak normalni nastolatkowie. Byłem odrzutkiem. Szykanowanym przez elitę dziwolągiem. Ciężko mówi się o tym, jak mnie traktowali. Za każdym razem, gdy o tym myślę, przynosi to tyle samo negatywnych emocji. Omijali mnie szerokim łukiem, jakbym miał trąd. To bolało. Nikt nie zrozumie mojej historii. Nikt także nie będzie w stanie pojąć bólu ogarniającego moje nastoletnie serce, dopóki nie pozna sekretów, usilnie skrywanych w zakamarkach obolałej duszy. Jeden dzień. Jedna chwila. Jedna zła reakcja zmieniła moje życie w jeszcze większe piekło. Nienawiść to ciężki grzech. Na własnej skórze poznałem jego potęgę.

Zwiastun: http://shy-boy-jb.blogspot.com/p/blog-page_24.html
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz