WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 22 lipca 2015

1504. The Final Destination [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://thefinaldestination-ff.blogspot.com/

Autorka: Victoria Sparks


Opis: Od śmierci rodziców widuję i słyszę różne dziwne rzeczy. Nie zawsze rozumiem dlaczego. Wiele razy zastanawiałam się czy jestem normalna, ale nigdy nie miałam odwagi komuś się do tego przyznać. Wokół każdego człowieka widzę aurę, kolorową poświatę. Każdy kolor oznacza stan w jakim dany człowiek się znajduje. Jeżeli mocno skupie się na jednej osobie potrafię usłyszeć jej myśli, jeżeli jej dotknę mogę zobaczyć całe jej dotychczasowe życie, wszystkie dobre uczynki, kłamstwa, grzechy...

Wyjechałam z Kansas z nadzieją, że tutaj wszystko się zmieni. Miałam nadzieję, że mój dziwny dar zniknie i że w końcu będę zwyczajną nastolatką.
Jak bardzo mogłam się wtedy mylić.

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=7yxt5pbPdgo
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz