WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 8 lipca 2015

1473. Dark sky [USUNIĘTE]

Adres bloga: http://dark-sky-1dff.blogspot.com/

Autorka: Julia.


Opis: Drogi Pamiętniku!
To znowu się stało, znowu. Mam dość tego ciągłego udawania. Mam dość udawania, że mi się to podoba, gdy tak naprawdę mam wstręt do samej siebie, przez to wszystko. Boję się mu przeciwstawić, bo wiem do czego jest on zdolny.
Gdybym rok temu miała inną możliwość z pewnością by nic takiego się nie stało, ani to ani inne rzeczy, które miały miejsce przez ostatnie 12 miesięcy. Nie jestem wystarczająco silna, aby się przeciwstawić lub stamtąd uciec. Jestem słaba. Walczę o każdy dzień, każdy mój dzień jest walką o przetrwanie w tym chorym miejscu.
Czasami sobie przypominam to wszystko, gdy byłam szczęśliwa, radosna, byłam wtedy normalną nastolatką cieszącą się z życia i przede wszystkim byli jeszcze oni, a teraz ich nie ma. Teraz nie mam nikogo na tym świecie. Jestem sama.
Nieraz sobie marzę, że kiedyś, kiedy znajdę w sobie wystarczająco dużo odwagi, ucieknę stąd i poznam wspaniałego mężczyznę, z którym założę rodzinę. Oczywiście wiem, że są tylko marzenia, które nie mają sznas się spełnić, ale zawsze warto marzyć, bo to trzyma przy życiu, z pewnością każdego.
Kończę na dzisiaj swój wpis, marząc o lepszym jutro. Mam tylko nadzieję, że jutro nie wydarzy się to samo co dzisiaj...

Zwiastun: https://m.youtube.com/watch?v=6k4WoIbzaFo
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz