WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 8 lipca 2015

1470. Imperious

Adres bloga: http://imperious-fanfiction-niall-horan.blogspot.com/

Wattpad: http://www.wattpad.com/myworks/44183444-imperious-niall-horan-fanfiction

Autorka: Klaudia Miszewska

Opis: Pot lał się ze mnie, jakbym co najmniej przebiegła maraton londyński. Zobaczyłam jak Jill wbiega do pokoju i kuca przy mnie. Podciągnęłam kolana pod brodę i zaczęłam kołysać się w przód i w tył. Zasłaniałam uszy chcąc uwolnić się od świata. Adrenalina skakała w moich żyłach wyniszczając mnie, chcąc doprowadzić bym stała się wrakiem człowieka. Hormon strachu był mi znakomicie znany. – Cii. – uspokajała mnie siostra głaszcząc delikatnie moje włosy. – Wszystko będzie dobrze. – zapewniała. Oh nie, nie dam się na to nabrać. Uniosłam głowę patrząc na twarz dziewczyny, w moich oczach szalała panika, strach ogarnął całe moje ciało wywołując dzikie konwulsje. – On mnie znajdzie słyszysz? On mnie znajdzie! – krzyknęłam i skuliłam się próbując wbić się w podłogę. Miałam nadzieję, że ta pochłonie mnie i zniknę na zawsze. – On mnie znajdzie, gdziekolwiek się ukryję on mnie znajdzie. – szepnęłam i uśmiechnęłam się szaleńczo, gdyby ktoś mnie teraz ujrzał uznałby, że wpadam w obłęd, ale kto wie? Może już jestem obłąkana.

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GIdJfpWNz-s
Brak komentarzy:

Prześlij komentarz