WITAJ NA SPIS FANFICTION, MIEJSCU, W KTÓRYM ZNAJDZIESZ OPOWIADANIA I TŁUMACZENIA WSZELKICH FF. ABY ODNALEŹĆ CIEKAWE FANFICTION WYSTARCZY WYBRAĆ ETYKIETĘ Z DANYM IDOLEM. ABY ZGŁOSIĆ SWOJE FANFICTION NALEŻY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM I WYSŁAĆ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY. WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE "POMOC". POZDRAWIAMY ZAŁOGA SPISU FANFICTION!


środa, 8 lipca 2015

1469. "Nie zapominaj o przeszłości" z dziennika Lily Evans [USUNIĘTY]

Adres bloga: http://history-of-lily-evans.blogspot.com

Autorka: Alice

Opis: Nazywam się Lily Evans. Świat magii całkowicie zmienił moje życie. Tylko czy na lepsze? Poznajcie moją historię.
"Ludzie mówią żeby żyć teraźniejszością, by nie patrzeć w tył, ale żyć chwilą, jednocześnie planując przyszłość. Ja myślę inaczej. Pamiętajmy o przeszłości. Chcę pamiętać o tym, co było i jest dla mnie ważne, a już dawno temu utraciłam. Ludzie, którzy odeszli, pozostawiając po sobie pustkę w mym sercu, opuścili mnie właśnie w tej przeszłości. Jedynie w swojej pamięci udało mi się ich zatrzymać. Nie mogę o nich zapomnieć. Uczymy się na własnych błędach, tylko dlaczego tak... późno? Za późno..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz